اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یکی یکی از روش های پیشگویی است که در آن از کارت های تاروت برای تفسیر و پیش بینی مسائل و رویدادهای آینده استفاده می شود. در تاروت، هر کارت دارای نمادها، عناصر و مفاهیم خاصی است که بسته به ترتیب و موقعیت آن، تفسیری را برای سؤال مورد نظر ارائه می دهد. تاروت خوانی مبتنی بر اعتقاد به قدرت نمادها، آیینه معنویت، تفکر عمیق و پیش بینی آینده است. در حالی که خواندن تاروت برای برخی افراد به عنوان یک روش جدی پیشگویی تلقی می شود، برای برخی دیگر فقط یک سرگرمی و سنت است. اردیبهشت ماه خواندن

فروردین

کارت تاروت: کارت چهار فنجان، برعکس

آوریل ماهی جان، این کارت تاروت در مورد ذهنیت قربانی در زندگی شما هشدار می دهد. بازی با کارت سرزنش ممکن است باعث تسکین یا انحراف موقت شود، اما در نهایت می تواند شما را از زندگی خود ناراضی کند. شما می توانید با مسئولیت پذیری و پیروی از کارت هایی که به شما داده می شود، زندگی مورد علاقه خود را ایجاد کنید. زیرا اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت این ما هستیم که تصمیم می گیریم با آنها چه کنیم. اجازه دهید این کارت شما را به فکر وادار کند، برج حمل.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت برج

اردیبهشت ماه ماهی ها، نگران نباشید که ممکن است ناگهان چیزی که از دست داده اید جبران شود. شاید انتظار نداشته باشید که فوراً چیزی را که نیاز دارید به دست آورید، اما سرنوشت به خوبی با سرنوشت کار می کند تا آن مورد، دوست، رابطه یا موقعیت را به روشی جدید به شما بازگرداند.

خرداد

کارت تاروت: نه شمشیر وارونه

خرداد ماهی های عزیز، آیا تا به حال یک مارپیچ رو به پایین را تجربه کرده اید، جوزا؟ این کارت آشفتگی های درونی احتمالی ناشی از ذهنیت ها را نشان می دهد. خبر خوب این است که شما قدرت تلاش برای تغییر را دارید. زبان ما دارای قدرت مرگ و زندگی است و ادراک ما واقعیت ما را شکل می دهد. این زمانی است که شما شروع به فکر کردن به افکار خود می کنید، به باورهایی که آنها حمایت می کنند توجه می کنید و آنها را تسخیر می کنید. هر مبارزه ای که با آن روبرو می شوید، شهامت داشته باشید زیرا به زودی تمام خواهد شد. نور نزدیک است

تیر

کارت تاروت: کارت ملکه پول

جولای، ما انسان هستیم. برخی از احساسات بد مانند حسادت یا ناامنی ممکن است ایجاد شود. اما این کارت شما را به این فکر می‌کند که این چیزها از کجا می‌آیند. احساسات می توانند پیام رسان باشند. آنها سعی می کنند با چه چیزی ارتباط برقرار کنند؟ آیا آنها نمایانگر خواسته های برآورده نشده در شما هستند؟ اینها سؤالات خوبی هستند زیرا می توانند منجر به شکل جدیدی از فیض شوند که از پذیرش و درک ناشی می شود.

مرداد

کارت تاروت: کارت برج

مرداد ماهی های عزیز، ممکن است با انواع شکست مواجه شوید، اما قلب خود را بپذیرید. گاهی یک قدم جلوتر می روند. درک این موضوع که زندگی پر از فراز و نشیب است و مشکلاتی که هر از گاهی به سراغ ما می‌آیند می‌تواند به ما کمک کند در هنگام بروز مشکلات کمتر بدبخت شویم. و درک این لحظات نیازی به تعریف زندگی ما ندارد. اولین قدم برای ایجاد یک “زندگی خوب” برای خود ممکن است این باشد که باور داشته باشید که از قبل زندگی خوبی دارید.

شهریور

کارت تاروت: کارت قدرت

شهریور ماهی های عزیز، شما قوی تر از آنچه فکر می کنید هستید. این کارت بر قدرت قدرت درونی و تلاش مداوم تأکید دارد. کمی لطف نشان دهید و پیروزی ها را تشخیص دهید. تو راه درازی را آمده ای! این زمان آن است که به شناخت خود ادامه دهید و در حقیقت محکم بایستید تا بتوانید محکم بایستید. این ممکن است شبیه ایجاد شفقت، کنترل بهتر احساسات و پیروی از شهود خود باشد.

مهر

کارت تاروت: چهار شمشیر

ماهی های عزیز، ترازو، خیلی سریع حرکت نکنید. غرق در شلوغی و شلوغی نشوید و اهمیت مراقبه، قصد و استراحت را به خاطر بسپارید. چگونه می توانید زندگی رویاهای خود را بدون بررسی وضعیت فعلی خود بسازید؟ علاوه بر این، درس های اینجا و اکنون ما را به آن حالات هدایت می کند. اکنون زمان تمرین کاهش سرعت است، حتی اگر فقط شب‌های آرام باشد، تا با اثرات این عادت‌ها مقابله کنید.

آبان

کارت تاروت: سه شمشیر معکوس

آبان ماهی ها، ما در سفر شفامان قدرت داریم، عقرب. این می تواند به شکل پذیرش، بخشش و رهایی باشد. سعی کنید درد درونی خود را بفهمید و بیان کنید. این تغییرات “کوچک” درون شما می تواند تفاوت بزرگی برای شما ایجاد کند! تو قدرت داری!

آذر

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

آذر ماهی ها برخی چیزها گنج های پنهان هستند. واقعیت توانایی های او به مرور زمان آشکار خواهد شد. به عنوان مثال، انضباط و رنج در حال حاضر غیر قابل تحمل به نظر می رسد و فقط به شما آسیب می رساند. اما در درازمدت، آنها می توانند قطعات طلایی تولید کنند که ما نمی توانیم آن را در هیچ جای دیگری بدست آوریم. امروز از شما دعوت شده است تا جایی که هستید را در آغوش بگیرید، با اعتماد به اینکه همه چیز در نهایت برای شما درست خواهد شد.

دی

کارت تاروت: کارت هیروفانت

دی ماهی های عزیز، گاهی اوقات تکیه بر جاده آسفالته می تواند پایه ای محکم و استوار باشد. اما مواقع دیگری وجود دارد که ایجاد مسیر شخصی شما بسیار مهم است. این کارت شما را ترغیب می کند که به شهود خود اعتماد کنید و شاید سنت را کنار بگذارید. شما می توانید طلا را در اینجا پیدا کنید! اگر تلاش نکنید چگونه متوجه خواهید شد؟

بهمن

کارت تاروت: کارت سه فنجان معکوس

بهمن حوت عزیز، بله، مادیات زیبا هستند، دلو! اما اغلب آنها ممکن است کاری را که ما فکر می کنیم انجام ندهند. این کارت ما را به آگاهی فرا می خواند: ما واقعاً از طریق اعمال خود به دنبال چه هستیم؟ آیا ما شادی را تا زمان وقوع این اعمال طولانی می کنیم؟ همچنین دعوتی را برای ایجاد هدف در جایی که پای ما قرار دارد ارائه می دهد. این ممکن است مانند گرفتار شدن در رابطه شما یا حتی کنار گذاشتن چیزهای کوچک باشد. از زیبایی لحظات کوچکی که تجربه می کنید غافل نشوید!

اسفند

کارت تاروت: پنج شمشیر

اسفند فضایی را برای احساس آزادی پرورش دهید، ماهی ها. درد و غم چیزهای بسیار واقعی در تجربه انسان هستند و نباید کنار گذاشته شوند. پس هر جا هستی برو، ترس از درد را کنار بگذار و آن را در آغوش بگیر. همچنین ممکن است در محیط اطراف خود قدرت پیدا کنید. آنها می توانند سنگ شما باشند زمانی که شما نمی توانید خودتان باشید. از بررسی افراد مورد علاقه خود نیز نترسید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا