اخبار روز سینما جهان

دو خواننده دیگر گروه BTS به سربازی می روند!/جزئیات

دو عضو دیگر گروه بی تی اس (BTS) به عنوان  نام‌های «آر.ام.» (RM) و «وی» (V) به شهرت رسیده اند؛ خدمت سربازی خود را در کره جنوبی آغاز کردند.

اعضای این گروه کی پاپ (پاپ کره ای) امیدوارند تا سال 2025 دوباره با هم باشند. روز دوشنبه مدیر برنامه های این گروه هفت نفره اعلام کرد که RM (RM) و وی (V) طبق قوانین کره جنوبی خدمت خود را آغاز کردند.

دو خواننده دیگر BTS به خدمت سربازی خواهند رفت

خدمت سربازی این دو خواننده گروه بی تی اس ، حدود یک روز قبل از دو عضو دیگر گروه یعنی جیمین (Jimin) و جونگ کوک (Jung Kook) شروع خواهد شد. سه عضو دیگر گروه،جین (Jin)، جی-هوپ (J-Hope) و شوگا (Suga) نیز خدمت سربازی خود را برای چند ماه آغاز کردند.

دو خواننده دیگر گروه BTS به سربازی می روند!/جزئیات

این هفت خواننده گروه موسیقی BTS قصد دارند پس از بازنشستگی در سال 2025 دوباره به عنوان یک گروه متحد کار کنند. «آر.ام.»  یکی از اعضای BTS در اینستاگرام خود نوشت:

من بسیار خوشحالم که در 10 سال گذشته عضو BTS بودم… 18 ماه می تواند طولانی یا کوتاه باشد. اما من مطمئن هستم که این زمان جدید عجیبی است که همه ما باید آن را یاد بگیریم و از آن الهام بگیریم.

او ادامه داد:

در آینده نیز با شما خواهم بود. بهترین ها رو برات آرزو میکنم و خیلی دوستت دارم.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا