اخبار روز سینما جهان

انتخاب ریچل بروزناهان برای نقش لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy!

ریچل بروزناهان او برای نقش «لوئیس لین» در فیلم «سوپرمن: میراث» انتخاب شد و این نقش را با «دیوید کورنسوت» بازی خواهد کرد.

به گزارش ریمینو به نقل از نشریه «ددلاین» (Deadline)، در فرش قرمز گلدن گلوب ، “بروزناهان” در مورد نقش خود در جهان جدید DC ایجاد شده توسط “جیمز گان” به همراه “پیتر صفران” صحبت کرد. جلساتی برگزار کرد.

ریچل بروزناهان نقش لوئیس لین را در فیلم سوپرمن: میراث بازی خواهد کرد

«بروزنهان» گفت:

من و دیوید گفتگوهای خوبی با جیمز گان داشتیم. ما در مورد جایی که این پروژه با قانون سوپرمن آنطور که می‌دانیم قرار می‌گیرد، زیاد صحبت کردیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما تاثیر قوی و خوبی بگذاریم.

راشل بروزناهان

سوپرمن: میراث، 11 ژوئیه 2025 (21 دی 1403) منتشر خواهد شد. دیگر بازیگرانی که تاکنون برای این فیلم ابرقهرمانی تایید شده اند عبارتند از نیکلاس هولت و ماریا گابریلا دی فاریا در نقش لکس لوتور. سایر بازیگران این فیلم عبارتند از: Skyler Gisondo ، Sarah Sampaio ، Sean Gunn ، ادی گاتگی ، آنتونی Carrigan ، ایزابل مرسد و ناتان Fillion.

جیمز گان تأیید کرده است که فیلم Superman Legacy از منبع اصلی منبع اصلی نخواهد بود و در عوض داستان سفر سوپرمن را برای آشتی دادن میراث کریپتونیایی خود با تربیت انسانی خود به عنوان کلارک کنت از Smallville ، کانزاس می گوید.

منبع: Deadline

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا