سبک زندگی

شروط عجیب این دختر و پسر ایرانی برای ازدواج دعوا راه انداخت

بهترین: اخیراً در فضای مجازی با حضور دختران و پسران، برنامه های واقعیت به نام «قرار کور» در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش های مختلفی در بین کاربران ایرانی مواجه شده است و اخیراً نسخه ایرانی آن نیز با حضور شرکت کنندگان از نوع خاص ویدئوهای این نسخه نیز در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

«ملاقات کور» که در زبان فارسی می‌توان آن را معادل «ملاقات دو غریبه» دانست، به ملاقات زن و مرد بدون اطلاع قبلی از یکدیگر، با هدف آشنایی با یکدیگر اطلاق می‌شود. برای ایجاد رابطه رابطه عاطفی یا ازدواج. برنامه هایی که در ماه های اخیر با حضور جوانان ایرانی در فضای مجازی با این موضوع ساخته شده است در واقع کپی برداری از نمونه های خارجی این برنامه است.

در این برنامه ها دختر و پسری که تا به حال همدیگر را ندیده اند، در دو طرف صفحه به سوالات مختلفی در مورد روحیات و معیارهایشان در رابطه با شریک عاطفی خود پاسخ می دهند و در پایان برنامه بر اساس پاسخ های دیگر. و بعد از دیدن ظاهرشان که در نهایت وقتی پرده فرو می‌رود تصمیم می‌گیرند که آیا می‌خواهند همدیگر را بیشتر بشناسند یا نه.

ویدئویی ویژه از گفتگوی شرکت کنندگان این برنامه بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در ادامه برخی از نظرات را می خوانیم. با ما بمان.

لیلین: همه دختر را مقصر می دانند، اما اتفاقاً مشکل من پسر بود، دختر همان راهی را می رود که سنت به او نشان می دهد، با خودش می گوید: من سر کار نمی روم و شوهرم هم خرج مرا می دهد. این پسری است که می‌خواهد یک شترمرغ با چنین دختری قرار بگذارد، بنابراین اولین سوال او این است: آیا برای همکارم کادو تولد بخرم؟

هانا: تلخی یک رابطه فقط “کلمات” نیست، گاهی اوقات “نگاه” می تواند تلخ تر باشد. (اگر هنوز ارتباطی وجود ندارد، دختر در این ویدیو به پسر نگاه می کند)

ماریا: شما نمی توانید هنگام پول دادن درخواست برابری کنید، اما می توانید بگویید که او باید مطیع شوهرش باشد. آقا فاز فعلی است و باید هزینه های خانوار را برابر کنیم. من فکر می کنم این دو برابر پرو است.

شیما: میره با یه دختر سنتی راجع به ازدواج حرف میزنه بعد میگه: حاضری بیرون کار کنی و پولشو خرج عروسیمون کنی؟ پس احتمالاً طبق همین روایات می خواهد دختر در خانه بشوید و آشپزی کند و برای همه کارهایش از این مرد اجازه بگیرد و از من اطاعت کند!

امیر حسین: تا حالا فکر میکردم این برنامه یکی از اون جوک های اینستاگرامی هست و داره به بعضیا دست میزنه. نگویید کاملا جدی است. چه کشور شگفت انگیزی!

نفس: همان پسری که از او می خواهد کار کند نمی تواند طبق قانون به او اجازه کار بدهد. چطوری برادر؟

فاطمه: همه به دختر وسواس دارند، اما به نظر من این پسر است که خیلی اشتباه می کند. توضیح طولانی است اما قبول کنید چون این گروه را به خوبی می شناسم.

لیلا: یاد این دیالوگ از ترانه علیدوستی افتادم که می گفت: زن دیروز را می خواهی. با روحیه زن امروزی که می خواهی شتر، گاو، پلنگ!

میگ میگ: آیا به دنبال دختری مدرن و مدرن هستید که با استانداردهای یک کشور پیشرفته زندگی کند؟ خیلی ها هستند که به این مدل می گویند زن! برو سرکار، پولش را بده (این قسمت باید مدرن باشد)، اما از طرف دیگر، یک زن سنتی باش و دستت را به بشقابش برسان. عجب ادم ها خرابه

سایه: آیا دختر وقتی از من پرسید که حوصله رفتن به سر کار را ندارم می فهمد؟ عزیزم تو سر کار فقط حوصله ناهار نداری مرد میره خونه مامانش میگه این زن میخوره میخوابه مامانش هم میگه صد بار گفتم دخترم شمسی رو ببر هزار تا داره هنر، اما شما گوش نکردید!

منبع:برترینها

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا