اخبار روز

به گفته یک مقام نظامی، سپاه در حملات موشکی به اسرائیل با ارتش همکاری می کند

به گزارش خبرگزاری مگتو، جمعی از فرماندهان و نیروهای اصلی نیروی زمینی و هوایی، پدافندی، نیروی دریایی راهبردی، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مرزبانی و نیروی انتظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد ادای احترام به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ادای احترام کرد. با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ پاسدار حسین شفیعی در آیین گرده افشانی و توزیع گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با تبریک روز ارتش به ملت شریف و تمامی نیروهای مسلح، اظهار کرد: امروز روز ارتش است. نیروهای دفاعی، نیروی دریایی راهبردی، نیروی هوایی و یگان مرکزی ارتش در لباس ارتش. نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده پاسداری از ناموس میهن اسلامی است و جان خود را در این راه فدا خواهد کرد.

وی گفت: امروز در برابر شهدا اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خون از میهن اسلامی خود دفاع خواهیم کرد و در راستای سیاست و تدبیر خود تسلیم نخواهیم شد.

وی درباره عملیات نظامی وعده صادق که با مرکز هوافضای سپاه و با همکاری ارتش انجام شد، گفت: این عملیات وعده ای صادقانه به همه مسلمانان جهان است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ساز و کار هرگونه عملیات نظامی مبتنی بر فریب، پشتیبانی و اقدام اصلی، افزود: عملیات موفقیت آمیز عهد صادقانه نمادی از موفقیت اقتدار نظامی ایران در میهن اسلامی است. در این سالها و با این عملیات قدرت ایران را به جهانیان ثابت کردیم.

وی عملیات صدیق را حاصل خون شهدا دانست و گفت: با این عملیات نیروی بازدارنده برای ایران اسلامی در سطح جهانی ایجاد شد.

حجت الاسلام علی صحرانورد رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم تبریز نیز با تبریک روز ارتش گفت: حضور همیشگی ما در مبارزه با استکبار میراث خون شهداست.

وی امنیت و سربلندی امروز را میراث خون شهدا دانست و اذعان داشت: این فرموده امام خمینی(ره) است که ملتی که شهادت دارد گرفتار نمی شود.

وی با اشاره به ناکامی و رسوایی رژیم صهیونیستی گفت: عملیات نظامی اخیر که پاسخی به استکبار اسرائیل بود ثابت کرد که امروز معادله نظامی تغییر کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم هوانیروز افزود: عملیات نظامی بیعت صدوق شرمنده کفار شده و ثابت کرد که امروز غیورمردان نیروهای مسلح حامی فقیه هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پایگاه ششم تبریز، وی سال های جبهه های جنگ را سال هایی دانست که وحدت و جبهه یکپارچه از دستاوردهای مردم آن زمان بود و اظهار کرد: شهدای رزها.» تیرگی خانه اسلامی به معنای اتحاد در جبهه های جنگ بود.

۲۷۲۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا