اخبار تهران

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه‌ماه تمدید شد

به گزارش بازار، عبدالمثار محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاران گفت: ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ساعت 15 است. اردیبهشت ماه تمدید شد. خبرنگاران می توانند از پورتال یا اپلیکیشن شهرزاد برای ثبت نام اقدام کنند. پس از پایان ثبت نام ها جمع بندی انجام می شود و نسبت به تعداد سهمیه ها اقدام می کنیم.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: تا تصمیم نهایی درباره طرح های جدید و ابلاغ آن، طرح ترافیک قبلی ادامه دارد.

محمد خانی اولویت شهرداری تهران را ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد عنوان کرد. یکی ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد برای تمامی گوشی های هوشمند قابل دسترسی بوده و ثبت نام در این سامانه آسان شده است.

وی ادامه داد: اگر فردی در سامانه «تهران من» ثبت نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع برنامه ریزی ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در خصوص احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو برای خبرنگاران گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این زمینه تشکیل شده و باید در این زمینه تصمیم گیری کند. پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم با نظر کارگروه این تعداد افزایش یابد.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا