اخبار تهران

واردات واگن مترو امسال انجام می‌شود

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ظرفیت شهرداری برای حضور فعال در اولین دوره انتخابات شورای اسلامی استفاده شد و برای دومین دوره از این ظرفیت استفاده شد. انتخابات که در 21 برگزار شد اردیبهشت ماه ماه برگزار می شود و ما بهره مند می شویم.

شهردار تهران درباره نصب دوربین روی لباس نیروهای شهربان و حریمبان تهران گفت: این موضوع در راستای ساماندهی یک امر کلی است تا دستگاه های متولی بتوانند در امور مختلف و حفاظت از مردم کنترل بهتری داشته باشند.

وی در مورد واردات واگن مترو و اختلافات شهرداری با وزارت کشور تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن مترو وزارت کشور است و یک هزار و 711 واحد در دو قرارداد وارد شده است. اما اختلاف نظر در مورد تصویب بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این زمینه وجود ندارد.

شهرداری تهران اضافه کرد: قرارداد باید ظرف 10 روز جواب داده می شد اما جواب طولانی شد که اعتراض آقای چمران را به همراه داشت. اما این کار در زمان خودش انجام شد.

واگن های مترو امسال وارد می شود
زاکانی درباره زمان واردات آن توضیح داد: امسال واگن ها وارد می شود و تا چهار سال دیگر واردات به پایان می رسد.

وی در خصوص واردات پله برقی و آسانسور از چین نیز خاطرنشان کرد: تاکنون چنین موضوعی مطرح نشده است و تولید آسانسور و پله برقی در ایران وجود دارد. البته در سال گذشته 60 دستگاه پله برقی خریداری شده و نصب آنها طی سه ماه به پایان می رسد.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا