اخبار تهران

آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران

به گزارش بازار، سعید صادقی اظهار داشت: طبق هماهنگی های انجام شده طی 2 سال گذشته با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران، پرونده ای تشکیل و همزمان با بازدید میدانی از شهرک ها و نواحی صنعتی استان و واحدهای فعال و راکد با موانع اداری و قضایی، جلسات مشترکی با حضور دستگاه های اجرایی و صاحبان صنایع برگزار شد.

وی افزود: با پیگیری های مستمر و برگزاری منظم جلسات هفتگی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی شاهد اقدامات خوب و شایسته دستگاه قضایی استان در راستای امنیت سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری های مشروع بودیم.

صادقی تصریح کرد: تخلف از مصوبه خلع ید زمینی به مساحت 364 هکتار در شهرک صنعتی عباس آباد که بیش از 220 واحد صنعتی فعال در این زمین فعالیت تولیدی دارند، از اقدامات ارزشمند و ماندگار بود. سیستم قضایی که منجر به ایجاد امنیت سرمایه گذاری شد. و در اقدام مشابه دیگری در شهرک صنعتی دماوند، دستور ابطال سند مالکیت 23 هکتاری شهرک صنعتی مذکور نقض و شرایط لازم برای پذیرش متقاضیان سرمایه گذاری جدید فراهم شد.

وی با اشاره به حمایت رئیس کل دادگستری استان تهران و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال استان تاکید کرد: رفع مشکل تنش آبی شهرک صنعتی شمس آباد از طریق خط انتقال آب از تصفیه خانه اسلامشهر. و حل مشکل صدور اسناد مالکیت شهرک صنعتی شمس پس از 12 سال وقفه و صدور بیش از 2660 بند سند مالکیت یک صفحه ای، آباد با همکاری نزدیک محترم در مدت 45 روز کاری اقدامات جهادی در حمایت از تولید انجام داده است. مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در کنار فعالان عرصه تولید است و همه اعضا به ویژه دادستان تهران، بازرس کل سازمان بازرسی استان تهران با تمام توان تلاش می کنند. برای کمک به تولید و اشتغال و رفع مشکلات و موانع. در مقابل تولیدکنندگان ارائه دهید.

صادقی بیان کرد: آزادسازی بیش از 90 هکتار از زمین های صنعتی راکد و عدم اقدام در شهرک ها و نواحی صنعتی، ساماندهی وضعیت واگذاری زمین شهرک های صنعتی در اتحادیه مشاوران املاک و دفاتر اسناد رسمی و مبارزه جدی ضابطان دادگستری. و دادستان با نمایندگی ها، نظارت مستمر بر پرونده های مربوط به زمین خواری و مسائل حفاظت از بیت المال و اراضی ملی مربوط به شهرک های صنعتی از جمله در شهرک صنعتی پیشوا، شناسایی بیش از 100 پروژه و واحدهای صنعتی فعال و دانش بنیان دارای پرونده و مشکلات حقوقی مطرح شده در دادگاه ها و دستگاه های اجرایی و تشکیل پرونده در ستاد اقتصاد مقاومتی تنها بخشی از همکاری مشترک با ستاد اقتصاد مقاومتی برای نظارت و پیگیری امور بوده است.

وی از پیگیری ویژه حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: رفع مشکل صدور کارت بازرگانی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی با پذیرش دفترچه قرارداد شرکت های شهرک صنعتی به عنوان استثناء، تعیین شعب تخصصی در دادگاه های تجدیدنظر استان تهران اقدامات حمایتی دیگری را برای رسیدگی به پرونده های فعالان اقتصادی و شهرک های صنعتی و راه اندازی 12 مرکز شورای حل اختلاف با انتصاب مدیران واحدهای تولیدی به عنوان مدیران شعب انجام داده و تمامی رویکردهای بیان شده در سال جاری نیز اجرایی شده است. با تلاش زیاد و جهش و مرز. تصمیم گیری و رفع موانع در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم پیگیری می شود.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا