اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا چهارشنبه 29 ام فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو فال تاروت روشی برای پیشگویی با استفاده از کارت های مخصوص است که بر تفسیر نمادها و ترکیب آنها برای پیش بینی آینده تمرکز دارد. موقعیت و ترکیب تاروت، روشی بدیع برای پیشگویی که امکان تفسیر مسائل و رویدادهای آینده را در ترکیب با کارت های دیگر فراهم می کند، بر اعتقاد به قدرت نمادها و تأثیر آنها بر زندگی و تصمیمات انسان تأکید دارد. بسیاری از مردم به دنبال بهبود خودآگاهی، تفکر عمیق تر و پیش بینی مشکلات زندگی خود هستند. تاروت فردا چهارشنبه 29 ام فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

فروردین ماه، شما حساس هستید و به راحتی طعمه وسوسه های فانتزی می شوید. همراهی دوستانتان بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد. اطمینان حاصل کنید که حلقه دوستان شما فردی ارزشمند است که شما را برای انجام کار درست ترغیب می کند، نه فرد آزاردهنده ای که شما را به زندگی در توهم تشویق می کند. شهوت، اشتیاق و اعتیاد نیروهای منفی به جایی نمی رسد. روز خاصی هست که همه این وسوسه ها می توانند شما را اغوا کنند. زندگی خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت عصایی تک

اردیبهشت ماه ماهی ها، خلاقیت و اشتیاق شما به شما انگیزه می دهد تا امروز چند مایل بیشتر پیاده روی کنید. این کارت حاوی پیام زیبایی مانند ترفیع، تولد فرزند، ازدواج یا نامزدی است. به نظر می رسد همه چیز برای شما در مسیر درستی پیش می رود. شما ایده ای در ذهن خود دارید که می خواهید امروز آن را زنده کنید. این زمان بسیار خوبی برای ریسک تعیین اهداف دور برای یک معامله یا تکلیف جدید است.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

خرداد ماهی های عزیز، رفتار خود را کنترل کنید! رویکرد انتقادی و مستقیم شما ممکن است مورد استقبال افرادی قرار نگیرد که به آنها اهمیت می دهید. ممکن است علیرغم اینکه در یک محل کار بسیار سختگیر هستید از نظر عاطفی احساس ناامنی کنید. اطرافیان شما ممکن است به رفتار و واکنش شما واکنش نشان ندهند. فعال باشید و سعی کنید مسائل را قبل از تبدیل شدن به مشکل شناسایی کنید. ممکن است کسی باشد که به کمک شما نیاز داشته باشد اما شما در دسترس نباشید.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت شش سکه

جولای جان، تو بازی بزرگی می کنی و انرژی، زمان و پولت را به نفع دیگران خرج می کنی. یکی از دوستان نیازمند ممکن است از شما کمک مالی بخواهد یا صرفاً مقداری پول را برای امور خیریه و کمک هزینه کند. بدهی ها، حساب های بانکی، وام ها و سایر اسناد مالی باید به روز و نگهداری شوند. شما در روابط خود سخاوتمند و سخاوتمند خواهید بود و با دقت زیادی از عزیزان خود مراقبت خواهید کرد. دانش آموزان ممکن است نیاز داشته باشند یادداشت های خود را با یک دوست به اشتراک بگذارند.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

مرداد ماهی ها، امروز روز خوبی برای روابط نیست. اختلافات خانوادگی ممکن است شما را آزار دهد. مسائل قلبی نیز دلگرم کننده نیستند. در خانه متوجه می شوید که شریک زندگی شما طرف والدین را می گیرد. ممکن است مجبور شوید برای خوشبختی خانواده سازش کنید. ممکن است متوجه شوید که دیگران از سادگی شما سود می برند. اگر مشتاقانه منتظر یک عصر دلپذیر یا ملاقاتی شاد با عزیزتان هستید، ممکن است امروز ناامید شوید.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت پول جدید

شهریور ماهی نشان دهنده سود مالی است. شما روز را مثبت می بینید، یکی امروز قطعا آرزوهای شما برآورده شده است. خلاقیت و انرژی شما به شما انگیزه می دهد که ادامه دهید و کارهای سازنده انجام دهید. جویندگان کار احتمالاً شغل مناسبی پیدا می کنند. فرد تجاری پول خوبی به دست می آورد و از روز لذت می برد. روز خوبی برای حل مشکلات طولانی مدت است.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

آگوست عزیز، از منظر تجاری، گربه شما احتمالا قرارداد جدیدی دریافت خواهد کرد. می توانید انتظار موفقیت خوبی در تجارت داشته باشید. تمام مسائل مربوط به امور مالی – وام های بانکی، سرمایه گذاری، اقساط، پس انداز، سپرده ها و هزینه ها تمرکز اصلی امروز خواهد بود. شما روشمند هستید و همیشه در حال پیشرفت هستید. به لطف رفتار مصمم خود، می توانید امنیت مالی و محافظت از کسانی را که به آنها اهمیت می دهید فراهم کنید.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت خورشید

آبان ماهی ها، شما امروز یک رهبر و مبتکر هستید. انجام کاری خاص برای عزیزانتان نشانه تقویت روابط عاشقانه شماست. انرژی مثبت و روشن شما را دنبال خواهد کرد و شادی و شادی را برای شما به ارمغان می آورد. مردم از شما الهام می گیرند زیرا همیشه می توانید جنبه مثبت آن را ببینید و گرمای زیادی را به زندگی دیگران بیاورید. ترفیع یا مسئولیت بسیار مهمی وجود دارد. از نظر پول راحت خواهید بود.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت ملکه پول

آذر زندگی زناشویی برای ماهی ها به آرامی پیش می رود و کسانی که در خانواده مشترک هستند می توانند تنش را از بین ببرند. احتمالاً از گذراندن وقت برای مراقبت از کسی یا درگیر شدن با کسی لذت خواهید برد. شما احساس برکت و تغذیه می کنید. شما هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی احساس موفقیت می کنید. امروزه مزایای مالی بسیار بهتر شده است و می توانید پول خود را صرف دکوراسیون منزل و ایجاد محیطی راحت برای خانواده و خود کنید. شانس به شما لبخند می زند!!!

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت ده گرز

دی ماهی های عزیز، تلاش های خستگی ناپذیر شما برای افزایش درآمد بیهوده خواهد بود. احساس ناامنی، خستگی و فرسودگی می کنید. مسئولیت ها بی پایان به نظر می رسند و نتایج آشفته ای دارند. ببینید کجا اشتباه کردید کمبود ارتباطات وجود دارد، عدم تقسیم کار. یاد بگیرید که کار را به اشتراک بگذارید. شما این توانایی را دارید که مسئولیت را به عهده بگیرید و آنها را به موقع انجام دهید. یک رابطه باید دوباره احیا شود.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: نه کارت پول

بهمن ماهی های عزیز، امروز به احتمال زیاد با نزدیکان و عزیزان خود سرگرم خواهید شد. همه چیز خوب پیش می رود و شما از روز لذت می برید. لذت کسب و کار از بازدید از یک مکان عجیب و غریب در شب در کارت است. شما برای خود وقت می گذارید، شخصیت خود را تقویت می کنید، آرایش می کنید، خرید خانه انجام می دهید و برای آینده نزدیک برنامه ریزی می کنید. اگر امروز روز خوبی برای سرمایه گذاری در خانه ای در موقعیت خوب است.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: پنج شمشیر

اسفند ماهی ها، شما ممکن است روال فعلی خود را دوست نداشته باشید. شما ممکن است تمایل به مبارزه با هر درگیری داشته باشید تا مطمئن شوید که به راه خود رسیده اید، ثابت کنید که حق با شماست، یا زمانی که احساس می کنید توسط شخص دیگری مورد چالش یا تهدید قرار می گیرید، از خود دفاع کنید. شما احساس پرخاشگری می کنید، از نگرش مردم نسبت به خود آشفته می شوید. اختلاف نظر با دوستان یا خانواده غیرقابل انکار است. تمرکز بر سلامتی امکان پذیر است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا