اخبار روز سینما

دلیل مرگ ناگهانی ناصر عبدالهی و ناگفته هایی از زبان همسرش

«فاطمه فهیمی» در اولین مصاحبه خود درباره درگذشت همسرش پرابهام اظهارنظر جدیدی کرد و علت فوت ناگهانی ناصر عبداللهی وی بیان می کند که ما تاکنون چیزی در مورد آن نشنیده ایم.

او در تمام این سال ها خود را متهم به قتل همسرش می کرد اما به دلیل قانون نتوانست این موضوع را پیگیری کند. پرونده ناصر عبدالحلی مرگ او بدون تحقیق به پایان رسید و هیچ عاملی شناسایی یا مجازات نشد. «فاطمه فهیمی» پس از 18 سال همسر ناصر عبدالحلی خبرهای زیادی اعلام کرد


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرام فیگار دیدن.


علت فوت ناگهانی ناصر عبداللهی

«فاطمه فهیمی» می گوید:

همسر اولم «نصیر» بعد از جدایی شبانه روز تمام زندگی ما، خانه و مدارک خانه مان را برای «نصیر» و بچه ها جمع می کرد. او حتی تعدادی از اسباب بازی های بچه ها را به غیر از چند وسیله برای اتاق خواب بچه ها برد. شب و روز رفت و خیلی وقت بود که خبری از او نداشتیم. من بچه ها را شش سال پیش خودم نگه داشتم و آنها زندگی کردند تا اینکه من پیش ناصر آمدم. از آن زن خبری نیست نبود.

به بندر که رسیدیم مدتی در خانه پدرم زندگی کردیم تا اینکه خانه ای برای خود پیدا کردیم. این اتفاق ناگهانی افتاد. «ناصر» گفت 10 سال است که تهران بوده و می خواهد به بندر بازگردد. به بندر که رسیدیم، پدرم یک نمازخانه در پایگاه فرهنگی به ما داد تا وسایلمان را نگهداری کنیم. بعد در خانه پدرم زندگی کردیم تا اینکه خانه پیدا کردیم.

می گوید:

روزی که این حادثه اتفاق افتاد، من در خانه پدرم بودم و خانه ام خالی بود. به درخواست ناصر به خانه پدرم رفتم و او گفت در حال تنظیم یک قطعه موزیکال است و می خواهد بعدا تنها بیاید. همه بچه ها در خانه بودند (نوید، نازنین و نامی).

با توجه به این همسر ناصر عبداللهی :

صبح که به خانه پدرم رفتم، خانواده ناصر به خانه پدرم آمدند. فکر کنم برادر ناصر بود که دنبال پدرم آمد و پدرم هم با آنها رفت. با اینکه از پدرم پرسیدم که چرا خانواده ناصر به دنبال آن ها هستند، اما جوابی نگرفتم. بعداً فهمیدم که او در بیمارستان بستری شده است. اطلاعاتی که پدرم به من داد. کسی به من توضیح نداد؛ حتی مادر ناصر به من گفت که حال ناصر خوب است و از مادرم خواست با وجود اینکه ناصر در بیمارستان است به خانه نیاید.

علت فوت ناگهانی ناصر عبداللهی

اضافه:

ناصر وقتی به بیمارستان رفتم حالش خوب بود. نبود. تمام بدنش مشکل داشت. من واقعاً نفهمیدم چه اتفاقی برای او افتاده است. همچنین خانواده من متوجه نشدند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اما شایعات زیادی در مورد آن وجود داشت. برخی می گفتند ما در این ماجرا نقش داشتیم و ناصر را تیراندازی کردیم.

«فاطمه فهیمی» می گوید:

در بیمارستان جسدی را دیدم که جمجمه، شانه، زانو و مچ پا نداشت. صورت ناصر زخمی شده بود و کلیه هایش کار نمی کرد. در بیمارستان جسدی کاملا بی جان دیدم. تا امروز هنوز نفهمیدم چه بدبختی بر سر این شخص آمده است.

وی در خصوص علت فوت ناگهانی ناصر عبداللهی افزود:

«ناصر» از معتقدان اهل سنت و طرفدار اهل بیت بود. حتی زمانی که با پدرم در زمانی که قرار بود آهنگی از احمد ثانی را بخواند، مشورت کرد، پدرم از او حمایت کرد و اکنون به جرم کشتن ناصر محکوم شده ایم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد علت فوت ناگهانی ناصر عبداللهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا