اخبار روز سینما

ببینید امیر علی نبویان قبل از معروف شدن چه بود، الان چیست؟


به گزارش مگتو امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگری است که در فضای مجازی فعالیتی ندارد. به تازگی فیلمی از امیرعلی نبویان از زمانی که به اوج شهرت نرسیده بود منتشر شد. امیرعلی نبویان سالهاست که ازدواج کرده است. همسر امیرعلی نبویان بهار نوروزپور نام دارد و سابقه بازیگری در سینما و تلویزیون را ندارد. امیرعلی نبویان در شرکت تبلیغاتی همسرش کار می کرد و این همکاری منجر به آشنایی و ازدواج شد.

سید امیرعلی نبویان، نویسنده، مجری و بازیگر متولد ۲ فروردین سال 1359 در تهران اما به دلیل اصالت آملی شناسنامه را از آمل گرفتند. پدرش نصرالله نبویان، مادرش مرصده نورزاد و یک برادر کوچکتر به نام البرز، برادرزاده مسعود فروتن کارگردان و مجری سرشناس تلویزیون است.

عروسی امیر علی نبوئیان

امیرعلی نبویان سالهاست که ازدواج کرده است. همسرش بهار نوروزپور نام دارد و سابقه بازیگری در سینما و تلویزیون را ندارد. این زوج در 8 سالگی به دنیا آمدند. مهر آنها در سال 2015 بدون برگزاری عروسی ازدواج کردند و زندگی عاشقانه ای داشتند. نحوه آشنایی آقای مجری و همسرش به محل کارشان هم کشیده می شود. نبویان در شرکت تبلیغاتی همسرش کار می کرد که منجر به ملاقات و ازدواج آنها شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا