اخبار روز

وام رایگان رئیسی به سرپرستان خانوار + جزئیات لینک ثبت نام


به گزارش مانیبان؛ مشتریان بانک ملت که خواهان دریافت وام 500 میلیون تومانی از این مجموعه هستند باید حداقل 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود داشته باشند. بانک ملت این وام را به متقاضیانی اعطا می کند که دارای اعتبار کار بوده و می توانند ضامن رسمی در اختیار بانک قرار دهند.

لازم به ذکر است مدت بازپرداخت خط بین 12 تا 60 ماه است و سود این وام بسته به نسبت حقوق صاحبان سهام و مدت زمان خط متغیر است اما از 18 درصد بیشتر نخواهد شد.

مبلغ هر قسط بسته به میزان وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت اقساط 12696714 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان است.

بانک سینا برای رفاه حال مشتریان و تنوع بخشی به خدمات خود اقدام به تهیه وام ارزان قیمت کرده است که با نام میعاد به مشتریان واجد شرایط ارائه می شود. حداکثر سقف این اعتبار 200 میلیون تومان است و میزان آن بسته به میانگین حساب مشتری قابل تغییر است.

افرادی که می خواهند از بانک سینا وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند باید مراجعه کنند یکی سپرده قرض الحسنه را در شعب این مجموعه افتتاح کرده و پس از گذشت حداقل سه ماه از افتتاح سپرده نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نمایید.

مشتریان برای دریافت این وام باید حداقل 100 هزار تومان در حساب خود داشته باشند. سودآوری این خط 9 درصد بوده و گارانتی آن بسته به نظر شعبه و میزان خط متغیر است. عموماً برای دریافت این تسهیلات، مشتریان باید ضامن رسمی یا سند مالکیت ارائه کنند. حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با در نظر گرفتن سقف وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط به 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومباس می رسد. سود کل تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان است.

شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیونی توکن از بانک سینا

واجدین شرایط برای دریافت این خدمت باید مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته و به مدیر واحد خدمات شعب ارائه دهند تا مراحل دریافت وام را طی کند. . در صورت کامل بودن مدارک و شرایط متقاضی، مبلغ وام در مدت زمان کوتاهی به حساب وی واریز و قابل برداشت خواهد بود./کاماپرس

وام رایگان 2 میلیون و 250 هزار تومانی به سرپرستان خانوار

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر توجه جدی بنیاد به جوانان جمعیت گفت: در کمپین ملی «لبخند مادر» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور راه اندازی شد، زوج هایی که در سال های 1401 و 1402 صاحب سومین فرزند خود شدند. هنگام تعیین میزان لذت، بسته لبخند مادر داده می شود.

محمدرضا دهقان ادامه داد: برای حمایت از خانواده های مثبت پنج نفره (که دارای فرزند سوم به بالا هستند) و کاهش بار مالی خرید پوشک یکبار مصرف، بسته حمایتی پوشک بچه نیز در مراحل آتی برنامه کشوری در دسترس است. کمپین «لبخند مادر» به همراه بسته های لبخند مادر. جامعه رهبری خواهد شد.

دهقان تاکید کرد: محتویات این بسته الحاقی شامل پوشک های پارچه ای جدید طراحی شده به همراه نوار بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با سوپرجاذب مرغوب است.

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد وی همچنین در تشریح محتویات بسته های لبخند مادر بیان کرد: این بسته ها حاوی 40 قلم کالای ضروری کودک از بدو تولد تا تقریباً دو سالگی به ارزش هر بسته تقریباً 50 میلیون ریال است.

او جدیت رویکرد بنیاد XV را برجسته کرد خرداد وی درباره موضوع جوانی جمعیت گفت: در کمپین ملی «لبخند مادر» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شد، زوج هایی که در سال های 1401 و 1402 صاحب سومین فرزند خود شدند لبخند مادر را دریافت کردند. بسته ای که سطح لذت شما را تعیین می کند.

دهقان یادآور شد: این طرح با 5 هزار بسته آغاز شد و هر سال افزایش می یابد.

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیرین می توانند برای شرکت در کمپین ملی «لبخند مادر» کد *780*42# را شماره گیری کنند.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزئیات پوشش بیمه ای رایگان زنان خانه دار روستایی دارای سه فرزند و بیشتر را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه دولت این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت شما را تحت پوشش قرار خواهد داد. حق بیمه با بیان اینکه دریافت کننده ماده 21 قانون حمایت از خانواده و جوانان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است، تصریح کرد: بر اساس ماده 21 قانون مذکور، دولت مکلف به اعمال بند «ب» این ماده است. (103) قانون. برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حداکثر شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان. ، روستائیان و عشایر برای بیمه زنان خانه دار سه فرزند و بیشتر اقدام کنند. با تولد فرزند چهارم. و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه شده اضافه می شود. حق بیمه هر فرزند در سال جاری دو عدد است. میلیون و 250 هزار تومان.

وی در خصوص میزان حق بیمه مشمولان که قرار است به صورت رایگان و دولت به عنوان کارفرما تحت پوشش قرار گیرد، گفت: دولت حق بیمه را پرداخت می کند که در سال 1402 به ازای هر نفر دو میلیون و 250 هزار تومان است.

وی افزود: مادرانی که دارای سه فرزند یا بیشتر هستند مشمول این بیمه می شوند و در صورت تولد فرزند چهارم یا پنجم در حین پرداخت بیمه، به ازای هر فرزند دو سال به بیمه مادر اضافه می شود.

دریافت کنندگان واجد شرایط باید با آژانس ها تماس بگیرند. مدیرکل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درباره نحوه درخواست و عضویت در این صندوق گفت: مشمولان واجد شرایط می توانند با دستگاه ها و ادارات استان ها تماس بگیرند. 1500 نمایندگی در مناطق مختلف کشور داریم که روستاییان و عشایر می توانند به آنجا مراجعه کنند، ثبت نام کنند و از صندوق تامین اجتماعی رایگان بهره مند شوند.

استعلام کمک هزینه معیشت و وام بلاعوض با کد دستوری #1463*500*

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه ها می توانند نرم افزار کاربردی خود را بررسی کرده و فروشگاه های اطراف خود را مشاهده کنند. برای تهیه این نرم افزار می توانید به پلتفرم های بازار، MyKat یا shoma.sfara.ir مراجعه کنید. همچنین با اجرای کد دستوری #1463*500* می توانید لینک نصب این نرم افزار را دریافت کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا